Kiire arengu juures soovime koos Sinuga veelgi tõsta meie kliendisuhtluse ja teenuse kvaliteedi taset. Ootame Sind kandideerima, kui:

 

– Oled kohusetundlik, iseseisev ja hea algatusvõimega

– Tegutsed kliendikeskselt ja eesmärgipäraselt

– Märkad kliendi kasu ja oskad seda sõnastada kliendi võtmes

– Väärtustad jagamismajandust ja keskkonnasäästlikkust

– Suhtled vabalt eesti, inglise ja vene keeles nii sõnas kui kirjas

– Oskad juhtida autot ja omad selleks ka juhiluba

 

Sul on oluline roll – esindad meie väärtusi kliendisuhtluses ja toetad kliente igapäevaselt tekkinud küsimustele lahenduse leidmisel. Oled meeskonna parem käsi ning suunad meid astuma õigeid samme kliendikeskse teenuse pakkumisel, olles seejuures ka ise abiks autopargi sõiduvalmisoleku tagamisel ja sujuva teenusprotsessi osutamisel teenindus- ja müügikanalites.

Väärtustame Su oskusi – Sul on võimalus kujundada ja ellu viia meie kliendisuhtluse ja teenusekvaliteedi arengusuundi, esindades kliendi häält arendustegevustes ja aidates neid juurutada koos tegusa meeskonnaga.

Saad kogemusi kuhjaga juurde – Sinuga koos tegutsevad meeskonnas oma ala professionaalid, kellelt saad juurde haugata uusi oskusi ja neid katsetada nii müügi, turunduse, kommunikatsiooni, IT, teenuse opereerimise kui ka organisatsiooni juhtimise vallas.

Kujundad ise oma tööprotsesse  –  hindame Su julgust katsetada erinevaid lähenemisi kliendikeskse teenuse ja teeninduse pakkumisel. Sinu nägemuse järgi saavadki need olema, ei mingeid piiravaid reegleid või struktuure. Vigu võtame kui õppetunde.

 

 

Kandideerimiseks palun saada oma CV  koos motivatsioonikirja ja palgasooviga hiljemalt 2.juuniks (k.a.) info@elmorent.ee

Küsimuste korral võta julgesti ühendust meie tegevjuhiga Enn Laansoo Jr, 521 6858 või enn@elmorent.ee

 

ELMO Rent on  suurim elektriautode jagamismajanduse põhist lühiajalist renti pakkuv ettevõte Eestis. 2017. aasta juulis toimunud omanike vahetus riigilt eraomandisse on toonud kaasa mitmeid positiivseid arenguid teenuse pakkumisel nagu kahekordistunud rendipunktide arv, kaasajastatud makseviisid, efektiivsem autode kasutus ja personaalsem klienditeenindus.  Meie 4000+ kliendi kasutuses on täna 34 keskkonnasäästlikku elektri- ja hübriidautot ning üsna pea on autopark laienemas nii uute mudelite kui autode arvult. Teenuse lihtsuse ja personaliseerimise tõstmiseks tulemas veel mitmeid positiivseid üllatusi, et pakkuda puhast sõidurõõmu järjest suurenevale kliendinõudlusele just nende vajadustest lähtuvalt.